Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
‘Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile incepând de la ziua în care intra în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.’
Selgot.ro ofera posibilitatea de returnare a produsului pe o perioada totală de 30 de zile în baza respectarii condițiilor mai jos enumerate.
NOTA:
Produsele rezervate online ce au ca modalitate de livrare: „ridicarea de la punctul de lucru”, dar care sunt achitate la punctul de lucru / de desfacere cu amanuntul, nu beneficiază de retur. Acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa functionalitatea la recepție, fiind asigurată “prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului”, potrivit legii.
Atenție: comanda trebuie finalizată de la distanță / achitată deja, ca să puteți beneficia de dreptul de retur în 30 zile calendaristice!
Definiția contractului de vănzare (art. 2, 5.):
Orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteste sau se angajează să plăteasca prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cât și servicii.
Încheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (structură integră, etichetele intacte, ambalajul original și documentele care l-au însoțit).
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, fisuri, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite in asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările si completările ulterioare.
La achizitiile prin magazinul online Selgot.ro, dacă, din orice motiv, nu sunteți 100% mulțumit de un produs pe care l-ați cumpărat, puteți să îl returnați in termen de 30 zile calendaristice din momentul in care v-a fost livrat de către curier. Produsele pot fi returnate numai pe baza completării documentului numit “formular de retur” disponibil pe site-ul nostru.
Înainte de completarea formularului și trimiterea produselor, te rugăm sa citești cu atenție condițiile POLITICII DE RETUR de mai jos.
POLITICA DE RETUR SELGOT:
Condiții generale de verificat, dacă ai un produs vândut de Selgot România de returnat
Da, se mai întâmplă să și returnezi, doar că sunt diferite condiții în care trebuie să te încadrezi, în funcție de natura produselor:
Condiții de respectat în cazul produselor vândute de Selgot România
Toate produsele care se returnează trebuie să fie exact în aceeași stare în care s-au primit. Mai jos sunt alte condiții alte condiții care trebuie să fie îndeplinite:
Iată în ce condiții taxa de transport se reține din valoarea returului:
Cum înregistrezi un retur
Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur!
Dacă produsul tău este eligibil returului, urmează acești pași:
Cât durează finalizarea unui retur
Trebuie avut în vedere faptul că returul se poate ridica de la client prin intermediul curieratului trimis de noi (se reține taxa de transport-retur din contravaloarea produsului alături de cea initială-tur) sau se poate trimite de către client prin alt curierat (și în acest caz se reține taxa de transport-tur), la adresa punctului nostru de lucru, însă fără ramburs, altfel acesta va fi refuzat de către noi și va ajunge inapoi la dvs si suportând toate costurile aferente! Exclus trimiterea coletului prin Posta Romana! Este necesar să ne transmiteti numărul de awb prin care ati efectuat returul.
Curierul vine la tine acasă sau la birou – adică la adresa indicată de tine – în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea fișei de retur. De cele mai multe ori a doua zi.
Iar termenul de soluționare este de 14 zile calendaristice. Banii îi primești înapoi pe cardul de pe care ai făcut plata în 2-3 zile de la soluționarea fișei, proces ce include ridicarea produsului, evaluarea lui din punct de vedere tehnic si estetic și procesarea restituirii.
Cum trebuie să fie produsele pe care le trimiți înapoi?
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător sau distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Odată ce trimiți produsul, trebuie să trimiți și accesoriile și cadourile cu care a fost livrat.
Dacă întâmpini probleme sau ai neclarități, te rugăm să ne contactezi.
Nu ai cont la bancă? Vezi cum primești banii înapoi la retur
În cazul în care nu reușești să găsești o soluție, contactează-ne să găsim împreună cea mai bună variantă pentru tine.
Ce este taxa de aducere la conformitate
Atunci când produsul pe care-l returnezi nu se încadrează în condițiile generale de retur, se plătește o taxă. Mai concret, când ți se vor restitui banii, vei primi o sumă mai mică decât ai dat tu când ai achitat comanda.
Nici nouă nu ne plac surprizele neplăcute. Vei fi sunat și informat în cazul în care trimiți un produs neconform și ți va spune că ți se va opri o sumă de bani. Poți să nu fii de acord și atunci produsul se va întoarce la tine.
Nu ai cont încă?
Crează un cont
Adresă: Str. Mihai Eminescu Nr. 80 Petrești Județul Alba
Telefon: 0754 321 906
Telefon: 0747 497 899
Email: contact@selgot.ro